Outsourcing IT

PC4U outsourcing IT

Outsourcing usług informatycznych to prace związane z bieżącą administracją sprzętowych i programowych zasobów informatycznych w celu zwiększenia skuteczności i efektywności z prowadzonej działalności. Główne argumenty przemawiające za outsourcingiem to: redukcja kosztów, dostęp do specjalistycznej wiedzy, oszczędność czasu i zasobów ludzkich co doceniają szczególnie małe i średnie firmy.

 

Outsourcing IT jest usługą, która wielu właścicielom firm pozwala na ogromne oszczędności zarówno czasu, jak i pieniędzy. Usługa ta polega na przełożeniu zadań, do których wymagana jest wyspecjalizowana w danej dziedzinie kadra na zewnętrzną firmę informatyczną – w tym wypadku nas.

 

Nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie, nieraz radzili sobie z sytuacjami, które przeciętnego, a czasem i zaawansowanego użytkownika przerastają. Potrafią znacznie szybciej i efektywniej wykonać skomplikowane zadania.

Posiadamy możliwość zdalnej obsługi, komputerów i serwerów naszych klientów, co pozwala nam przeprowadzić diagnozę na odległość. Dzięki temu w wypadku, gdy możliwe jest takie wykonanie powierzonego zadania oszczędzamy Twój i nasz cenny czas, który musielibyśmy przeznaczyć na dojazdy, a dodatkowo czas ewentualnych awarii i przestojów z nimi związanych jest redukowany do minimum.

Zakres działania

Nadzór

  • sieci komputerowych wraz z jej urządzeniami (routery, bridge, acces pointy wi-fi, sieci bezprzewodowe)
  • nad łączami internetowymi
  • pracy stanowisk komputerowych, stacji roboczych
  • konserwacji peryferyjnego sprzętu komputerowego

Usuwanie awarii

  • sieci
  • sprzętu informatycznego
  • oprogramowania
  • systemowych
  • oprogramowania użytkowego

Instalowanie

  • oprogramowania systemowego na serwerach
  • oprogramowania systemowego na stacjach roboczych
  • nowych rozwiązań w zakresie: oprogramowania oraz sprzętu przy tworzeniu nowych stanowisk komputerowych
  • sprzętu komputerowego i części zamiennych
  • wnioskowanie remontów, podmian, likwidacji oraz przeprowadzania procedury wyceny sprzętu
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz przechowywanie licencji i gwarancji zainstalowanych programów i sprzętu
  • prowadzenie spraw reklamacyjnych i napraw gwarancyjnych sprzętu komputerowego
  • współpraca z producentami zainstalowanych programów do obsługi firmy
  • koordynacja działań w zakresie typizacji i unifikacji sprzętu komputerowego
  • ocena techniczna wyposażenia komputerowego i instalacji

Helpdesk 

  • telefoniczna i e-mailowa pomoc użytkownikom w prostych przypadkach
  • instruktaż użytkowników w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz oprogramowania systemowego

Komputery przenośne, notebooki, laptopy, netbooki

  • nadzorowanie i konfiguracja oprogramowania systemowego komputerów przenośnych do potrzeb pracy lokalnej, tj. konfiguracja drukarek, modemów, połączeń internetowych, współpracy z sieciami operatorów telekomunikacyjnych 

 

"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my."

1923 Henry Ford

 

 Zapewniamy

  • stałą opiekę serwisową w siedzibie Klienta zgodnie z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenia.
  • doraźną opiekę serwisową (pay-as-you-go) w siedzibie Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu

 

 

Our website is protected by DMC Firewall!